Világ életemben érzelmi evő voltam, egy évtizeddel ezelőtt az egyik multinacionális cég telefonos ügyfélszolgálatán tartottam a frontot, ahol stressz evő lettem, aztán később jött a jutalmazó korszak, az "én megérdemlem" alapon lévő nassolás majd a cukorfüggőség.  Odáig jutottam, hogy észrevétlenül a felkúsztak rám a kilók és nem egy vagy két plussz kiló, hanem úgy huszonöt. Aztán mintha másfél évvel ezelőtt mély álomból ébredtem volna fel, amikor az orvos magas vérnyomásra pirulát akart megmakacsoltam magam.  Eldöntöttem, hogy lefogyok és én voltam a legjobban meglepve, hogy sikerült személyi edzővel és kitartó diátával tizenöt kilót leadnom.  Aztán persze jött a stagnálás, a rendszeres sportolásba beleszerettem, ám a diéta a betartásában már voltak kihágások. Éppen akkor állt volna vissza minden a régi kerékvágásba, amikor jött a kialakult helyzet miatti karantén.