Snidlinges-kolbászos omlett, azaz egy lisztérzékeny falun sem hal éhen

20150509_093032 (1) (1)

Unod már a szokásos ízvilágú reggeliket?  Akkor itt az ideje, hogy újdonsággal tovább bővítsd  a tojás repertoárodat!
Hogy jött a snidlinges tojás ötlet? Vidéken látogatóban a szüleimnél egyik reggel és szétnéztem a hűtőben, hogy vajon találok-e valami olyat, amit én is megehetek reggelire? Így akadt a kezembe egy tízes doboz tojás, aztán az ablakban megpillantottam egy hatalmas cserép snidlinget. Végül benyitottam a kamrába, ahol házi paraszt kolbászok és szalonna volt felakasztva. Mosolyogva állapítottam meg, az ember lánya még ha lisztérzékeny is, akkor sem hal falun éhen. Fogtam egy nagy serpenyőt és a talált összetevőkből finom reggelit sikerült készítenem. Eszembe jutott, hogy tényleg igaz a mondás mindenütt jó, de legjobb otthon.

20150509_093138 (1)

Hozzávalók:

/2 főre/

5 db tojás
5 dkg száraz csípős parasztkolbász
5 dkg trappista sajt
nagy marék shindling
só, bors

Elkészítés:

A kolbászt vékony karikákra felszeletelem. A serpenyőbe egy kis olajat locsolok, ezen pirítom meg a kolbászt. A tojásokat egy mélytányérban felverem, majd fűszerezem és belekeverem az apróra vágott shindlinget. A tojást serpenyőbe öntöm, végül a tetejére sajtot  reszelek és megsütöm.

20150509_093456 (1)

                                                                                               Jó étvágyat!