Spenótos tojásrántotta palacsinta, rendel a karanténkonyha

A karantén első pár napjában folyamatosan azon járt az eszem, hogy mit főzzek, mi legyen az ebéd, a vacsora. Közben elkezdtem nassolni a home office-ban, aztán rájöttem, hogy az evés kezd pótcselekvés lenni. Az jutott az  eszembe, hogy te jó ég mire túljutunk ezen az egész járványon vissza fogom hízni  azt a tizenöt kilót, amit lefogytam. Egy hét után azonban váratlan fordulat következett be, előfordult, hogy  a lakás reggelizni is elfelejtettem, majd nem esett már olyan jól az étel. A következő fázisban úgy éreztem, hogy a főzés nyűg a számomra. Pont az nincs itthon amire vágynék, de most már nincs az, hogy gyorsan leugrok a boltba vagy kimegyek a piacra. Maradj otthon van, nem szaladgálunk, olyan étel kerül az asztalra, amilyen alapnyagból kicsit több időre betartalékoltunk. Ez elvette a kedvemet, aztán kezdtem átformálni a gondolkodásmódomat. Lehet  úgyis nézni erre a helyzetre, hogy egy lehetőség arra, hogy  a kreativitásomat tovább fejlesszem.  Mivel a színes hozzávalók  jobb kedvre derítenek, így spontán készült a vidám színű spentótos reggeli.

Hozzávalók:
3 tojás
1 marék spenót
3 dkg edami sajt
1 tk. kókuszolaj

Elkészítés:
A tojásokat felütüm egy mélytányérba, majd villa segítségével  felverem. A tefal serpenyőben kókuszolajat melegítek, majd a felvert tojást beleöntöm. Sóval ízesítem, aztán  beleszórom a megmosott spenót leveleket, végül  ízlés szerint sajtot reszelek rá. Először fedő nélkül  öt percig majd fedővel lefedve szintén öt percig sütöm.

          Tálalhatjuk palacsintának feltekerve vagy felvághatjuk, mintha pizza lenne.

Jó étvágyat!