Édesköményes-banános smoothie, a zsírgyilkos ital

Az egy hónapja tartó karanténban, azt kezdtem tapasztalni, hogy nincs étvágyam. Elvagyok délig is reggeli nélkül, majd legközelebb négykor leszek éhes és bennem van, ez a " jaj mit együnk már megint" érzés. Elmaradt a diéta és nem is igazán az a része, hogy kevés szinhidrátot eszek vagy a cukormentesség, hanem a sokszor keveset eszek elve. Este hatra már sikerült azt produkálni, hogy farkas éhség tört rám és egyszerre próbáltam az egész napi kaja mennyiséget bepótolni. Két-három nap után ráálltam reggel a mérlegre és a sejtésem beigazolódott, ha így folytatom a kilók a rekord sebességgel fognak felkúszni rám, hiába edzek itthon kétnaponta. Rájöttem, hogy a megoldás újra az lesz, hogy el kell kezdeni időre enni.   A hűtő aljában megtaláltam az édesköményt, amit két hete vettem és bevillant, hogy a smothiek beiktatása gyors és egyszerű megoldás lehet napi egy étkezés kiváltására.  Bevallom most próbáltam ki először, ezt a különleges zöldséget. Rögtön beleszerettem már az illatába is, az íze pedig üdén keleties és ráadásul zsírégető hatása is van.

Hozzávalók:
1 banán
1 marék  apróra vágott édekömény
1 kisebb alma
1/2 liter mentes ásványvíz

Elkészítés:
A megmosott és meghámozott hozzávalókat a turmixgépbe tesszük, hozzáöntjük  az ásványvizet és összeturmixoljuk.

Jó felfrissülést!  :-)