Fehérjeporos császármorzsa sült birsalmával, azaz bűnözés alakbarát formában

Létezik nassolás bűntudat nélkül? Igen! Már öt hónapja, hogy életmódváltásba kezdtem. Azt nem mondanám, hogy mindig könnyű, ám alapvetően jól élem meg. Az edzések mellett az étkezésre is odafigyelek, így  fehérjét is iszom főként az edzés napokon. Az első hetekben amikor az edzés után hazamentem szinte mindent megettem, amit a hűtőben találtam, hogy ez ne történjen meg  jött a fehérje a képbe.
Ma délután édességre vágytam és a fehérjeporból készült palacsinta mindig is piszkálta a fantáziámat. A hagyományos palacsinta recepthez mérve több tojást tettem bele, mint amit az interneten írtak  és nemcsak a fehérjét,  hanem a sárgáját is felhasználtam. Nagyon vártam az elkészült palacsintát, azonban a Tefal ide vagy oda sehogy sem tudtam megfordítani a serpenyőben, így hát egyszerűen összekevertem és úgy sütöttem meg. Tökéletes állagú  és vaníliás ízű császármorzsa lett a végeredmény, amihez a maradék kókuszzsírban birsalma szeleteket is sütöttem. Egy kis cukormentes áfonyalekvárral pedig a tálalást is feldobtam, nemhiába a spontán dolgok a legjobbak. Csak azért mert életmódváltásban vagy még nem kell lemondanod a desszertről! Nassolj alakbarát formában, mert megérdemled!

Hozzávalók: / 2 főre/

2 tojás
4 evőkanál fehérjepor
1 dl tej
1 dl szénsavas ásványvíz
kókuszzsír a sütéshez
1 db birsalma
fahéj

Elkészítés:

A tojásokat egy villa segítségével felverjük, hozzáadjuk a fehérjét, majd a tejet és végül az ásványvizet és csomómentesen összekeverjük.  A serpenyőbe kis kókuszzsírt teszünk és belecsorgatjuk a fehérjés masszát. Magas lángon kevergetve a tésztát jól átsütjük. Végül a megmosott birsalmát vékony szeletekre vágjuk és forró kókuszzsírban pár perc alatt átsütjük. Ízlés szerint tálalhatjuk cukormentes lekvárral és fahéjjal meghintve.

Jó étvágyat!