Amerikai palacsinta, fogd rá a nyuszira!

Bevallom, hogy sose tudtam normális palacsintát sütni. Hiába, hogy bármilyen tortát meg tudok sütni vagy bármilyen ételt el tudok készíteni. Ez az egy dolog mindig ki fogott rajtam vagy az íze nem volt az igazi gluténmentesen vagy a palacsinta megfordítása nem ment zökkenőmentesen.  A karantén miatt a családom az ország különböző pontjain van otthon így gyakran használjuk a videóhívást. Egyik ilyen alkalommal épp a beszélgetés közben a tesóm barátnője amerikai palacsintát készített és egy üveg nutellával és frissen sütött palacsintával vettek részt  a csevejben. Diéta ide vagy oda nagyon megkívántam, olyan guszta volt a tényérjukon. Elkértem a receptet és a palacsinta sütési praktikára is kiváncsi voltam. Újra neki álltam hát tesztelni a képességeimet, pedig közben a digitális mérlegben lévő elem is lemerült, így csak megsaccolni tudtam a liszt mennyiséget. Nem igazán áltattam magam, hogy  jó lesz így, gondoltam sok lekvárral majd kompenzálom az ízét. A végeredmény azonban mindent felülmúlt pedig kicsit több fahéj borult bele, mégis isteni lett. Ajánlom kezdőknek is, mert egyszerű desszert! Szép húsvétot! A nassolást pedig  fogd rá a nyuszira!  :-)

Hozzávalók:
225 g finom liszt (vagy gluténmentes liszt)
1 db tojás
1 csomag sütőpor
3 ek. barna cukor
1 ek. étolaj
1 késhegynyi fahéj

Elkészítés:
A lisztet egy nagy tálba öntjük hozzáadjuk a sütőport, a barna cukrot, a tejet  és a tojást, majd addig keverjük, amíg sűrű, egynemű tésztát nem kapunk. Ízlés szerint fahéjjal ízesítjük. Előmelegített teflonserpenyőben aranybarnára sütjük a palacsinták mindkét oldalát. Kis adagokban süssük ki, mivel a tészta nem folyik úgy szét, mint a sima palacsintáé, így nem lesz vastag.
Jó étvágyat! 

Köszi Mesi a receptet és a közös virtuális sütést!