Sült almás-kókuszos császármorzsa, ilyen a spontán karantén konyha

Mit főzzek ma ebédre? Jutott ma eszembe miközben délelőtt a hűtö ajtaját nyitogattam. Kitaláltam, hogy van laskagomba, azt fogom gombapaprikásnak elkészíteni. Ki is tettem a tűzhelyre a serpenyőt a gomba pirításához, csak közben bevillant, olyan jól esne egy kis császármorzsa. Ám  nem teljesen egészségtelen, hanem valamilyen köztes megoldással bőven elégedett lennék. Mire észbe kaptam már automatikusan az almákat pucoltam, a gomba benne maradt a hűtőben, gondoltam holnapig nem szalad sehová. A végeredmény sült almás császármorzsa lett, amelynek a tésztáját egy kis kókuszreszelékkel bolondítottam meg.
Hogy milyen lett? Isteni és megállapítottam, hogy jól tettem, hogy az érzékeimet követtem.

Hozzávalók:
2 közepes alma
5 púpos  ek. rizsliszt (lehet sima liszt is)
2 tojás
2 ek. barnacukor
1,5 dl tej
2 marék kókuszreszelék
fahéj
2 púpos ek. vaj

Elkészítés:
Az almákat megmossuk, megpucoljuk és vékony darabokra vágjuk, majd tefál serpenyőben fahéjjal megszórva a vajon megpirítjuk. Miközben sül  az alma kikeverjük simára a lisztet, a barnacukorral és a tejjel, majd hozzáadjuk a tojásokat és a kókuszreszeléket és  elkeverjük benne. Kis lángon megsütjük a serpenyőben és a fakanállal kisebb darabokra tépekedjük.

Tálalhatjuk gyümölcslekvárral vagy natúr joghurttal és fahéjjal meghintve.

Jó étvágyat!